Bine ati venit!

mulţumesc ca îmi vizitaţi blogul şi că ma citiţi! Prezenţa voastră aici, în căsuţa aceasta, atât de intimă a sufletului meu, a însemnat, de multe ori, alinarea de care aveau nevoie rănile mereu deschise ale sufletului meu, încrederea care-mi lipsea pentru a mai face un pas pe acelaşi sinuos drum. Să aveţi lumină şi bucurie în noul an, să vă fie sufletele calde şi mereu îmbrăţişate de sentimente înălţătoare. Să fiţi mereu înconjuraţi de frumos şi de bunătate! Vă doresc multă sănătate! Georgeta

duminică, 8 februarie 2015

Am descoperit că unii oameni poartă măşti...

Destul de des am avut impresia că am ajuns să cunosc o persoană îndeajuns de bine. Am crezut că ştiu cine este ea şi că ceea ce mi-a prezentat este real. Mi-a plăcut să cred că zâmbetul pe care îl primesc este real, că lacrima care curge este autentică şi că ce mi se spune nu e o poveste, este realitate. La fel de mult mi-ar fi plăcut şi să am dreptate. Din păcate, de prea puţine ori am avut…
Prima oară când am descoperit că oamenii au măşti, nu am crezut. Nu am vrut să cred. Am alergat în camera mea, m-am închis acolo şi mi-am dorit din toată inima să fie un vis. Un vis urât, din care urma să mă trezesc. Dar nu m-am mai trezit… nu m-am trezit pentru că am rămas şocată când persoanei din faţa mea i-a căzut masca, şi spun că i-a căzut pentru că nu a fost o alegere proprie, ci o greşeală. I-a căzut pentru că situaţia respectivă i-a dat un ghiont puternic.
Mi-as dori ca feţele noastre să arate ca şi sufletele noastre. M-am îngrozit şi cutremurat, pentru că deja îmi imaginam cum merg printre monştri, printre feţe deformate şi priviri goale.
La început, când te-am cunoscut, m-ai impresionat. M-ai fermecat prin ceea ce credeam că eşti şi ceea ce spui. Asta până când masca pe care o purtai a dispărut, şi am cunoscut adevărata
ta faţă. În acel moment, mi-am dorit să alerg, să plec cât mai departe cu putinţă, pentru că am refuzat să cred că un om poate să se schimbe aşa. Poate că sunt o naivă, sunt o naivă că încă mai cred că există chipuri autentice, chipuri virgine pe care să nu fi stat nici o mască. Poate…
Şi totuşi… nu ştiu dacă să-mi doresc să nu mai poată avea nimeni mască. Mi-e frică! Mi-e frică de lumea în care aş putea să trăiesc, atunci când fiecare şi-ar purta propriul chip, şi nu o mască. Poate că e mai bine aşa, poate că trebuie să ne bucurăm de momentele frumoase, fie că sunt false sau nu, pentru că ne-am putea îngrozi de ce se ascunde dincolo de mască.
Până acum, de prea puţine ori am descoperit un om şi mai frumos decât înainte, atunci când şi-a dat masca jos. Şi ştii de ce? Asta pentru că în general, oamenii care au ceva de ascuns, oamenii care nu sunt siguri pe ce spun… aceia poartă mască. Oamenii curaţi şi cu intenţii bune, nu poartă măşti. Nu. Acei oameni se mulţumesc cu chipurile lor. Până la urma urmei, descoperim că la sfârşitul vieţii am întâlnit mai multe măşti decât chipuri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu