Bine ati venit!

mulţumesc ca îmi vizitaţi blogul şi că ma citiţi! Prezenţa voastră aici, în căsuţa aceasta, atât de intimă a sufletului meu, a însemnat, de multe ori, alinarea de care aveau nevoie rănile mereu deschise ale sufletului meu, încrederea care-mi lipsea pentru a mai face un pas pe acelaşi sinuos drum. Să aveţi lumină şi bucurie în noul an, să vă fie sufletele calde şi mereu îmbrăţişate de sentimente înălţătoare. Să fiţi mereu înconjuraţi de frumos şi de bunătate! Vă doresc multă sănătate! Georgeta

duminică, 8 februarie 2015

Cu ce măsură de iubire mă răsplăteşti?

Am făcut cale lungă pentru a te găsi, iar acum  te-am găsit, te porţi cu mine de nenumărate ori. În timp ce făceam consideraţii nu tocmai senine, privind pinii, stâncile, valurile, am simţit brusc cu ce măsură de iubire mă răsplăteşti.

Ceea ce stiu distruge ceea ce vreau...

A rata o ocazie nu tine doar de nenoroc, ci si de explorarea insuficienta a posibilitatilor, de incapacitatea de a vedea si actiona la fel cu cei care au “prins ocazia”. Nu este un “defect de fabricatie” al celor care nu reusesc sa-si implineasca dorintele, ci mai degraba o anemie a simturilor si a pelucrarii informatiilor….Ne scapa amanuntele, operam relaxati cu “privirea de ansamblu”, dar de multe ori amanuntele sunt vitale in formularea unei impresii corecte, a unei decizii intelepte. Sau ne atrage un singur detaliu, care ne inhiba sau ne incanta intr-atat incat ignoram orice altceva se mai afla in “rama” aceea – asta se intampla cel ma des cand ne indragostim.

M-am intrebat de multe ori cum e mai bine sa reactionezi la astfel de furtuni existentiale, unde sa te adapostesti, ce sa salvezi mai intai de la dezastru – pe tine sau relatia?…Am renuntat de mult sa ma intreb cum sa evit astfel de situatii, caci am ajuns aproape la concluzia ferma ca nicio femeie si nicio iubire nu garanteaza exclusivitatea, adica neinselatul.
Afectiv vorbind, femeile sufera ca de o boala cumplita cand sunt inselate si inlocuite cu alta. E una din cele mai acute dureri pe care le simti intr-o viata de femeie – pana si durerile facerii au astazi leac si final fericit, pe cand inselatul lasa urme, deformeaza increderea si frumusetea unei femei, ii deregleaza mecanismul de iubire si chiar metabolismul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu