Bine ati venit!

mulţumesc ca îmi vizitaţi blogul şi că ma citiţi! Prezenţa voastră aici, în căsuţa aceasta, atât de intimă a sufletului meu, a însemnat, de multe ori, alinarea de care aveau nevoie rănile mereu deschise ale sufletului meu, încrederea care-mi lipsea pentru a mai face un pas pe acelaşi sinuos drum. Să aveţi lumină şi bucurie în noul an, să vă fie sufletele calde şi mereu îmbrăţişate de sentimente înălţătoare. Să fiţi mereu înconjuraţi de frumos şi de bunătate! Vă doresc multă sănătate! Georgeta

duminică, 8 februarie 2015

Eşti fericit?


Sper că acum eşti fericit Deoarece ne-am despărţit Dar vina e numai a ta, Iar tu nu ai ce-mi reproşa. Tot ce-am trăit văd c-ai uitat, Eu te-am iubit cu-adevarat Şi îmi doream să fii al meu Azi, mâine-mpreună mereu. Credeam că pe noi, niciodată Nimeni n-o să ne mai despartă. Mă-ntreb mereu: ,,Cum ai putut Să uiţi prin câte am trecut?…. Si pe alt drum te-ai ratacit De când aici n-ai mai venit Dar nu-i nimic…esti fericit? Eu nu regret ca te-am iubit. Eşti liber, poţi să faci ce vrei Eu n-am nimic cu viaţa ei…. În schimb, îţi las ca amintire Şi partea mea de fericire De care m-a lipsit destinul Lăsându-mi în urmă doar chinul… Te rog să nu mă mai priveşti, Chiar dacă mă mai întâlneşti Nici un rost nu ar mai avea Când lângă tine este ea….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu