Bine ati venit!

mulţumesc ca îmi vizitaţi blogul şi că ma citiţi! Prezenţa voastră aici, în căsuţa aceasta, atât de intimă a sufletului meu, a însemnat, de multe ori, alinarea de care aveau nevoie rănile mereu deschise ale sufletului meu, încrederea care-mi lipsea pentru a mai face un pas pe acelaşi sinuos drum. Să aveţi lumină şi bucurie în noul an, să vă fie sufletele calde şi mereu îmbrăţişate de sentimente înălţătoare. Să fiţi mereu înconjuraţi de frumos şi de bunătate! Vă doresc multă sănătate! Georgeta

duminică, 15 martie 2015

Să nu mă întrebi



Să nu mă-ntrebi de ce-mi pasă de tine...
N-
aş şti să-ţi spun ce e-n sufletul meu.
De ce-mi fac griji, să-
ţi fie ţie bine,

De ce la tine mă gândesc mereu...


N-aş şti să-ţi spun de ce răsare Luna.
De ce
dispare Soarele-n apus.

De ce la tine mă gândesc într-una.
Nu mă-ntreba, că n-am
să-ţi dau răspuns.


Ştiu doar că-mi bate inima mai tare,
De câte ori la tine mă gândesc.
C
âng eşti aici te-ascult cu încantare,

Şi doar la tine-aş vrea eu să privesc ...


Să nu mă-ntrebi că n-aş şti ce să-ţi spun.
Ştiu doar că vreau să fiu cu tine-acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu