Bine ati venit!

mulţumesc ca îmi vizitaţi blogul şi că ma citiţi! Prezenţa voastră aici, în căsuţa aceasta, atât de intimă a sufletului meu, a însemnat, de multe ori, alinarea de care aveau nevoie rănile mereu deschise ale sufletului meu, încrederea care-mi lipsea pentru a mai face un pas pe acelaşi sinuos drum. Să aveţi lumină şi bucurie în noul an, să vă fie sufletele calde şi mereu îmbrăţişate de sentimente înălţătoare. Să fiţi mereu înconjuraţi de frumos şi de bunătate! Vă doresc multă sănătate! Georgeta

luni, 16 martie 2015

Să îmi arăţi ce mult pot fi iubită

Cu mii de gânduri ţi-am rămas datoare
Dar îţi promit, îmi voi plăti creanţa
Şi o să vezi că data viitoare

Trandafiri galbeni vor tivi romanţa.

Emoţii ne vor căptuşi timpanul,
Vom sta timizi, chiar la aceeaşi masă,
Zâmbind ne va încuraja
elanul
Şi rătăci-vom drumul către casă.

Dar
şi tu mi-ai rămas dator... Dă-mi încă
Un mic sărut,
aici, pe-obrazul stâng,
Dobândă o să-ţi iau că-i prea adâncă
Dorinţa asta, care-ncerc s-o-nfrâng.

Mii de cuvinte între noi să zboare,
Pe buze
să-mi sclipească stropi de rouă:
Săruturi zeci.
Şi eu îţi sunt datoare

În astă viaţă şi, dacă nu mai plouă

Vom invita la masa noastră luna
Și infinitu-
mi va sorbi din palmă,
Trei stele mici vor așeza cununa
Pe fruntea
mea - o simfonie calmă.

Îmi voi plăti, desigur, datoria,
Dobând
a poate fi și înzecită
Atât cât mă va
ţine fantezia...

Tu să-mi arăţi ce mult pot fi iubită.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu